مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-26ورزشي

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس


فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس اطلاعیه ای را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با عنایت به اظهارات امروز رییس محترم فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی پیرامون مباحث مربوط به اساسنامه فدراسیون و به جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل به اطلاع می رسد: 1_درباره مباحث مطروحه پیرامون اداره فدراسیون فوتبال با سرپرست و ارتباط آن با موضوع فیفا،آقای فروردین به شکل غیرمنصفانه تلاش های مجموعه فدراسیون فوتبال در صف و ستاد و همچنین مساعی هیات های فوتبال استان های کشور، باشگاههای کشور و سایر اعضای مجمع را زیر سوال برده است.

1_1 در یک سال اخیر که بخش اعظم آن مقارن با ویروس منحوس و همه گیر ، خانواده فوتبال مسابقات لیگ برتر،لیگ یک،لیگ دو،لیگ سه فوتبال،لیگ های فوتبال و فوتسال بانوان،فوتبال ساحلی و .

را به سرانجام رساند و این در حالی است که در بسیاری از ورزش های دیگر و همچنین فدراسیون های بین المللی،مسابقات در این هنگام تعطیل شد و حتی مشخص نیست چه زمانی قرار است برگزار شود.

2_1در بحث تیم های ملی که مورد اشاره نماینده محترم مجلس شورای اسلامی است به اطلاع می رساند در همین مدت اردوهای تیم های ملی نوجوانان،جوانان و فوتسال با نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس