مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-26اقتصادي

تولید 165 هزار کیلو وات ساعت برق در نیروگاه های خورشیدی سازمان پارک ها


مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با بهره برداری از هفتمین نیروگاه خورشیدی سازمان در بوستان غدیر ظرفیت تولید انرژی خورشیدی به بالای 200 مگا وات ساعت خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان گفت: در راستای فرهنگ سازی استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر پروژه احداث نیروگاه های خورشیدی از سال 97 آغاز و تا امروز 6 نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 165 هزار کیلو وات ساعت تولید برق در مناطق مختلف شهر قم احداث و در مدار قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به احداث نیروگاه های خورشیدی در مناطق 1،3،5 و 6 گفت: با احداث این نیروگاه ها در هر سال از تولید حداقل 115 تن دی اکسید کربن جلوگیری می شود که این موضوع در راستای فرهنگ سازی و حفظ هوای پاک حائز اهمیت است.

جوادیان با اشاره به بهره برداری از نیروگاه خورشیدی بوستان غدیر در سال جاری، ادامه داد: پروژه احداث نیروگاه خورشیدی در بوستان غدیر واقع در منطقه هشت، با ظرفیت 20 کیلو وات ساعت تا پایان سال جاری انجام و با بهره برداری از این نیروگاه تولید برق نیروگاه های خورشیدی سازمان به بالای 200 مگاوات ساعت خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 165 هزار کیلو وات ساعت برق در نیروگاه های خورشیدی سازمان پارک ها

تولید 165 هزار کیلو وات ساعت برق در نیروگاه های خورشیدی سازمان پارک ها