مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:302020-09-26سياسي

خانم مالواجرد؛ اسناد مورد اشاره در طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد را با دقت بررسی کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 28 دفتر تشکل دانشجویی و مردمی خراسان رضوی در نامه ای به شورای عالی شهرسازی و معماری، با اشاره به اسناد مورد اشاره در طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد، - پ) در طرح جامع سوم شهر مشهد (1395) که به عنوان اصلی ترین سند بالادستی طرح تفصیلی کنونی شناخته می شود، در صفحات 127 و 128 دفترچه ضوابط و مقررات به کنار گذر 75 متری جنوب شهر مشهد، اشاره شده که در قالب دسته ای جداگانه نسبت به همه معابر شریانی درجه یک از جمله بزرگراه غدیر، بزرگراه کلانتری، بزرگراه امام علی (علیه السلام) و.

قرار گرفته است.

این دسته بندی صریح نیز نشان می دهد که عملکرد معبری که امروزه با عنوان بزرگراه جنوبی مشهد مطرح است، در طرح بالادست به عنوان یک کنار گذر و نه یک بزرگراه شهری بوده است.

با توجه به تمام موارد بالا، به نظر می رسد میان پیشنهاد فعلی طرح تفصیلی حوزه جنوب غرب و پیشنهاد های استاد فرادست مورد اشاره در مصوبه شورای شهر مشهد، مغایرت وجود دارد.

2- در ادامه بند 7 مصوبه شورای شهر بر ضرورت انجام مطالعات برنامه مدیریت محیط زیستی (EMP) تأکید شده است.

با این حال قرارداد شهرداری مشهد تحت عنوان مطالعات EMP شامل مطالعات ارزیابی محیط زیستی و طرح مدیریت محیط زیستی جاده کمربندی جنوبی مشهد، با انجمن ارزیابی محیط زیست ایران منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم مالواجرد؛ اسناد مورد اشاره در طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد را با دقت بررسی کنید

خانم مالواجرد؛ اسناد مورد اشاره در طرح تفصیلی جنوب غرب مشهد را با دقت بررسی کنید