مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-26اجتماعي

اطلس تصادفات شهر قزوین تدوین شد


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طی تحلیل و همکاری مشترک بین شهرداری و پلیس اطلس تصادفات شهر قزوین تدوین شد.

- ایسنا/قزوین سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طی تحلیل و همکاری مشترک بین شهرداری و پلیس اطلس تصادفات شهر قزوین تدوین شد.

شیما زرآبادی پور در جلسه کمیته پایش تصادفات که در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: اطلاعات مربوط به تصادفات شهر قزوین از سال 94 تا 98 در قالب اطلس تصادفات طی تحلیل و همکاری مشترک با پلیس راهور تهیه و تحلیل شده است.

وی افزود: در بخشی از این اطلس تقاطع های حادثه خیز شهر بر مبنای فراوانی و شدت به تعداد 19 مورد مشخص شده که تقاطع ولیعصر (عج)، نسیم شمال بلوار تاکستان، تقاطع دادگستری، میدان مینودر تقاطع نسیم شمال بلوار میرزا کوچک خان، میدان خلیج فارس، میدان تهران قدیم ازجمله آن ها است.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: بیشترین عامل انسانی مؤثر در تصادفات مربوط به عجله و شتاب بی مورد است که با افزایش سرعت منجر به شدت تصادف می شود، بازه های سنی 20 تا 30 سال و همچنین 30 تا 40 سال بیشترین حادثه دیدگان تصادفات در شهر قزوین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس تصادفات شهر قزوین تدوین شد

اطلس تصادفات شهر قزوین تدوین شد