مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-26پزشكي

اعلام نحوه توزیع واکسن آنفلوانزا در میان گروه های هدف استان زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: واکسن آنفلوانزا امروز (5 مهرماه) به دست دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد رسید و از فردا نحوه توزیع آن میان گروه های هدف اعلام می شود.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: واکسن آنفلوانزا امروز (5 مهرماه) به دست دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد رسید و از فردا نحوه توزیع آن میان گروه های هدف اعلام می شود.

پرویز قزلباش در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت واکسن آنفلوانزا در استان، اظهار کرد: واکسن آنفلوانزا امروز به دست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خواهد رسید و از فردا (6 مهرماه) نحوه توزیع آن در بین گروه های ریسک بالای مشخص شده توسط وزارت بهداشت، اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه واکسن آنفلوانزا در استان زنجان چندین مرتبه توزیع می شود، افزود: اولین دریافت کنندگان واکسن آنفلوانزا، گروه های دارای ریسک بالا خواهد بود و سپس در بین سایر اقشار جامعه با اولویت بندی توزیع خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه اکنون در استان زنجان شاهد روند نسبتا پایدار صعودی ابتلا به کرونا هستیم، تصریح کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان، با شیب ملایم در حال افزایش است؛ ولی همچنان به وضعیت قبل از آغاز موج دوم بیماری کرونا در استان نرسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه توزیع واکسن آنفلوانزا در میان گروه های هدف استان زنجان

اعلام نحوه توزیع واکسن آنفلوانزا در میان گروه های هدف استان زنجان