مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-26سياسي

سردار رحیم صفوی زمان جنگ کجا جنگیده و چه می کرده؟


فرمانده سابق کل سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی می گویند رحیم صفوی زمان جنگ کجا جنگیده و چه می کرده است؟، اظهار داشت: من زمان سربازی از سال 54 تا 56 در تیپ ویژه هوابرد آموزش دیدم.

- خبرگزاری فارس- پیغام فتح؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع قدس، مراسم رونمایی از دومین جلد کتاب خاطرات سردار سید یحیی رحیم صفوی به نام از شرق بصره تا مهران با حضور جمعی از خانواده شهدا و همرزمان سردار صفوی در تالار هویزه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

سردار صفوی در این مراسم پیرامون مطالب درج شده در کتاب خاطراتش با بیان اینکه نیروهای شهربانی اوایل جنگ خوب مبارزه می کردند، گفت: تمام تلاشم را کردم تا هر موضوعی که درباره ارتش، جهاد سازندگی، بسیج و شهربانی و کمیته مطرح کرده ام منصفانه و درست باشد.

  وی بیان داشت: همیشه کنار ما در جنگ فردی بود که با یک ضبط کوچک صحبت های ما را ضبط می کرد.

من برای جمع آوری این کتاب در هر مصاحبه یک ساعته 3 تا 5 ساعت وقت می گذاشتم و پیرامون صحبت هایی که می خواهم انجام دهم مطالعه می کردم و این صداها را گوش می کردم تا آنچه بیان می کنم منصفانه و حقیقت باشد.

  این فرمانده سابق کل سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی می گویند رحیم صفوی زمان جنگ کجا جنگیده و چه می کرده است؟، اظهار داشت: من زمان سربازی از سال 54 تا 56 در تیپ ویژه هوابرد که مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رحیم صفوی زمان جنگ کجا جنگیده و چه می کرده؟

سردار رحیم صفوی زمان جنگ کجا جنگیده و چه می کرده؟