مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-26اقتصادي

واگذاری مطالعه میدان نفتی مشترک با عربستان به دانشگاه صنعت نفت


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعت نفت با اشاره به دخیل کردن دانشجویان مقاطع مختلف و اعضای هیات علمی دانشگاه در پروژه های واگذاری شده به این دانشگاه، - گفت: در روزهای اخیر مطالعه میدان فروزان از طرف شرکت ملی نفت به دانشگاه واگذار شد؛ این میدان واقع در 100 کیلومتری غرب جزیره خارگ و مشترک با میدان مرجان عربستان صعودی است و به این منظور از اهمیت بالایی برخوردار است.

رضا مسیبی بهبهانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه صنعت نفت با بیش از 80 سال سابقه در زمینه آموزش و پژوهش، در حوزه های بالادستی و پایین دستی نفت، یکی از ارکان مهم وزارت نفت جهت برآورده کردن نیازهای پژوهشی این وزارتخانه است.

دانشگاه نفت هم اکنون با داشتن حدود هزار و 800 دانشجو در مقاطع مختلف و 60 نفر عضو هیات علمی، پتانسیل مناسبی جهت انجام پروژه های کلان پژوهشی بالادستی و پایین دستی دارد.

تنها به عنوان نمونه کوچکی می توان به حضور تیم های پژوهشی دانشکده تحت راهنمایی اساتید دانشگاه در مسابقات بین المللی و جهانی EAGE در دو سال گذشته اشاره کرد که به ترتیب در بین 6 تیم و 5 تیم نهایی این مسابقات جهانی که با حمایت شرکت های بزرگ نفتی مانند BP و Equinor انجام می شد، قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مطالعه میدان نفتی مشترک با عربستان به دانشگاه صنعت نفت

واگذاری مطالعه میدان نفتی مشترک با عربستان به دانشگاه صنعت نفت