مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-26دانش

شهریه عقب افتاده دانشجویان پیام نور بخشیده می شود


رییس دانشگاه های پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: بدهی دانشجویانی که به دلیل عدم توانایی در پرداخت شهریه به دانشگاه نمی آیند، بخشیده می شود.

- علی رضا آبرود امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: براساس دستورالعمل های وزارت علوم که برای کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ارسال شده، نحوه برگزاری کلاس ها، اعم از درس های تئوری و نظری ترم جاری در دانشگاه پیام نور به صورت مجازی است، کلاس ها در نیم سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار می شود ولی احتمال دارد با کاهش آمار بیماران کرونا نیم سال دوم، کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود.

رییس دانشگاه های پیام نور چهارمحال و بختیاری درباره بخشودگی بدهی های گذشته دانشجویان به دانشگاه اظهار کرد: دانشجویانی که به دلیل عدم توانایی در پرداخت شهریه، ترم های متمادی است که به دانشگاه مراجعه نداشته اند، می توانند با تخفیف 100 درصدی بدهکاری ها دوباره به دانشگاه بازگردند، البته لازم به ذکر است دانشجو نباید از تحصیل در دانشگاه انصراف داده باشد.

وام 20 میلیونی برای دانشجویان پیام نور وی همچنین در خصوص دانشجوهای در حال تحصیل خاطرنشان کرد: کلیه دانشجوهای دانشگاه پیام نور می توانند با یک بار مراجعه به بانک معرفی شده از طرف دانشگاه و دریافت وام 20 میلیون تومانی با کارمزد 1/4درصد، شهریه هشت تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه عقب افتاده دانشجویان پیام نور بخشیده می شود

شهریه عقب افتاده دانشجویان پیام نور بخشیده می شود