مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:302020-09-26حوادث

خسارت بیش از 9میلیاردی شکارچیان غیرمجاز به محیط زیست ایلام


فرمانده یگان محیط زیست استان ایلام از ضرر و زیان 9میلیارد و 116میلیون و 150هزار ریالی متخلفان به محیط زیست استان ایلام در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/ایلام فرمانده یگان محیط زیست استان ایلام از ضرر و زیان 9میلیارد و 116میلیون و 150هزار ریالی متخلفان به محیط زیست استان ایلام در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

عبدالصاحب بازیار در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه 123 مورد کشف تخلف زیست محیطی طی شش ماهه اول سال جاری در استان انجام شد، اظهار کرد: در این مدت 149 نفر شکارچی دستگیر شدند.

وی از کشف و ضبط 35 قبضه سلاح شکاری مجاز وغیرمجاز نیز دراین مدت از متخلفان خبر داد و تصریح کرد: میزان ضرر و زیان وارده بر محیط زیست در شش ماهه امسال 9 میلیارد و 116میلیون و150هزار ریال بوده که از این میزان ضرر و زیان، 637 میلیون و 550 هزار وصول شده است.

فرمانده یگان محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه طی این مدت، 9مورد آتش سوزی در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان ایلام به وقوع پیوست، تصریح کرد: در شش ماهه اول، 18هکتار از این مناطق در آتش سوخت که اکثر این موارد نیز ریشه و عامل انسانی دارد.

بازیار تاکید کرد: هم اکنون 54 محیط بان به صورت شبانه روزی در مناطق مختلف استان ایلام فعالیت می کنند که با توجه به گستردگی مناطق، قطعاً برای حفاظت از محیط زیست، مشارکت مردمی الزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بیش از 9میلیاردی شکارچیان غیرمجاز به محیط زیست ایلام

خسارت بیش از 9میلیاردی شکارچیان غیرمجاز به محیط زیست ایلام