مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:202020-09-26اقتصادي

خسارت 12 هزار میلیاردی کرونا به صنعت گردشگری ایران/ محدودیت های سفر لغو شد


معاون گردشگری کشور با اشاره به اینکه انجام سفرهای داخلی در چارچوب پروتکل های بهداشتی مورد تأیید ستاد کرونا است و محدودیت ها در این زمینه لغو شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، ولی تیموری معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست خبری که به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: شرایط کرونا صنعت گردشگری را تحت تأثیر قرار داده و امروز بسیاری از کشورها در سطح ملی و بین المللی با فاجعه زنجیره تأمین خدمات گردشگری مواجه هستند.

وی افزود: بر اساس آخرین اعلام های سازمان گردشگری جهانی 65 درصد، ریزش سفرهای بین المللی در جهان ایجاد شده که البته در حال حاضر این آمار افزایش بیشتری یافته است.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: برخی از کشورها بازگشایی تدریجی مراکز گردشگری را داشته اند ولی برخی به علت عدم قطعیت در برنامه ریزی ها در این زمینه دچار تردید هستند و از آنجایی که زمان برگشت به روال سابق هنوز مشخص نیست مدیران صنعت گردشگری با مشکلات عدیده ای روبه رو اند.

تیموری بیان داشت: اولویت برای همه کشورها جان  و سلامت مردم است ولی در کنار این قضیه مسأله معیشت هم مدنظر است بر همین اساس پیشنهاداتی را به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کردیم تا هم جان و سلامت مردم حفظ شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 12 هزار میلیاردی کرونا به صنعت گردشگری ایران/ محدودیت های سفر لغو شد

خسارت 12 هزار میلیاردی کرونا به صنعت گردشگری ایران/ محدودیت های سفر لغو شد