مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-26بين الملل

گردهمایی های انتخاباتی خطرناک ترامپ(+عکس)


گردهمایی های انتخاباتی ترامپ به دلیل تجمع افراد زیاد و عدم رعایت فاصله فیزیکی و نزدن ماسک از سوی بسیاری از هواداران او می تواند محلی برای شیوع ویروس کرونا باشد.

- عصرایران - انتخابات 2020 آمریکا نزدیک است و گردهمایی‌های انتخاباتی 2 نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری 2020 یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن در شهرها و ایالت‌های مختللف آمریکا در جریان است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و این حقیقت که ایالات متحده آمریکا نخستین کشور دنیا از نظر تعداد مبتلایان و قربانیان این ویروس است، گردهمایی‌‌های انتخاباتی به ویژه در سالن‌های مسقف و با جمعیت متراکم، ریسک شیوع بیشتر کرونا را افزایش می‌دهد؛ در حالی که در میتینگ‌های انتخاباتی و تبلیغاتی ترامپ کمترین توجهی به این خطر بالقوه نمی‌شود.

ترامپ تا همین چند هفته پیش زیر بار زدن ماسک و حتی توصیه به مردم برای زدن ماسک نمی‌رفت و پس از اینکه رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی این موضوع را مورد توجه و انتقاد قرار دادند، در نهایت کوتاه آمد و در مقابل دوربین رسانه‌ها ماسک زد؛ هر چند که او هنوز هم غالبا ماسک نمی‌زند.

حامیان غالبا سفید پوست و بعضا نژادپرست ترامپ هم نظری مشابه او درباره زدن ماسک دارند و حتی در برخی شهرها علیه الزامی شدن زدن ماسک تظاهرات و اعتراض کرده‌اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی های انتخاباتی خطرناک ترامپ(+عکس)

گردهمایی های انتخاباتی خطرناک ترامپ(+عکس)