مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-26اقتصادي

10 موقوفه قابل سرمایه گذاری بزرگ در مازندران شناسایی شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از شناسایی 10 موقوفه قابل سرمایه گذاری بزرگ در استان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه سبب افزایش بهره وری وقف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی صبح شنبه در نشست با معاون استانداری مازندران از تکمیل 127 پروژه عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: برخی از پروژه های عمرانی موقوفات طی 6 ماهه اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: اجرای پروژه های عمرانی موقوفات موجب احیا و افزایش بهره وری وقف در جامعه می شود که عوائد آن دوباره به جامعه برخواهد گشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از شناسایی بیش از 10 موقوفه قابل سرمایه گذاری بزرگ در استان خبر داد و افزود: اوقاف مازندران این آمادگی را دارد تا با مشارکت سرمایه گذاران اقدام به اجرای طرح های سرمایه گذاری در حوزه های دامپروری، زراعت، گلخانه ای و… کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در این دیدار با بیان اینکه وقف یک اصل دینی و اقتصادی است، اظهار کرد: موقوفات دارای ظرفیت عظیمی هستند و اگر از این ظرفیت ها به خوبی بهره گیری شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهند شد.

خیریانپور با بیان اینکه پروژه های عمرانی موقوفات مازندران باید حمایت و با جدیت دنبال شود، افزود: افزایش بهره وری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 موقوفه قابل سرمایه گذاری بزرگ در مازندران شناسایی شد

10 موقوفه قابل سرمایه گذاری بزرگ در مازندران شناسایی شد