مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-26اجتماعي

تلفیق سواد و مهارت برای مناطق کم برخوردار


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تلفیق آموزش سواد با مهارت به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های کاری است.

- یک مسئول در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد تلفیق سواد و مهارت برای مناطق کم برخوردار ایسنا/زنجان معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تلفیق آموزش سواد با مهارت به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های کاری است.

فرحناز فتحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سواد به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه های توسعه نقش مهمی در ارتقای جایگاه یک کشور و ملت در جهان دارد و بر اساس فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی، یادگیری و آموزش نه تنها یک تکلیف، بلکه یک فریضه است.

وی با بیان اهداف و سیاست های چهارده گانه سازمان نهضت سوادآموزی در سال جدید تحصیلی سوادآموزان، افزود: تامین و بسط عدالت در بهره مندی از فرصت ها و امکانات سوادآموزی با کیفیت از طریق اجرای برنامه سوادآموزی و یادگیری مادام العمر برای افراد جامعه به ویژه محرومان از فرصت آموزش در مناطق روستایی و حاشیه نشین و کم برخوردار، از مهم ترین برنامه های این معاونت است.

این مسئول، تلفیق آموزش سواد با مهارت به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار را از اولویت های کاری این معاونت دانست و گفت: با ایجاد بستر مناسب یادگیری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق سواد و مهارت برای مناطق کم برخوردار

تلفیق سواد و مهارت برای مناطق کم برخوردار