مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-26سياسي

ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر کرمان


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: امروز و فردا طرح ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر کرمان اجرا می شود.

- ایسنا/کرمان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: امروز و فردا طرح ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر کرمان اجرا می شود.

سرهنگ مجید خواجویی نژاد صبح امروز پنجم مهرماه در مراسم آغاز طرح مشترک مردم یاری نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار کرد: هر چند در دوران دفاع مقدس لطمه های زیادی به اقتصاد و صنعت کشور وارد شد، نیروی انسانی کشورمان لطمه زیادی دید و در آن شرایط مجموعه های امدادی و بهداشتی نیروهای مسلح، مردم و کادر بهداشت و درمان در کنار هم قرار داشتند و فعال بودند.

وی افزود: امروز جمع شده ایم ضمن تقدیر از خدمات مجموعه بهداشت و درمان، طرح مردم یاریِ خدمات بهداشت و درمانی را آغاز کنیم.

خواجویی نژاد تصریح کرد: با توجه به شرایط امروز و نیاز ضروری به بهداشت، همکاران از بهداری سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم استان و حاشیه شهرها وارد عمل می شوند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان های جنوبی استان کرمان نیز همکاران جنوب فعالیت خواهند داشت، بیان کرد: طرح مردم یاری طی امروز و فردا در مناطق الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر کرمان

ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر کرمان