مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-26ورزشي

فصل سوم عصر جدید رسما کلید خورد


هرچند تولید و پخش فصل دوم «عصر جدید» در سایه کرونا با دشواری های بسیاری همراه شد، از روز گذشته و با پخش تیزرهای فراخوان ویدئوهای مردمی، فصل سوم این برنامه رسماً کلید خورد.

- جی پلاس، دومین فصل از عصر جدید که احسان علیخانی تهیه کنندگی و کارگردانی اش را بر عهده دارد، این روزها در تدارک رساندن شرکت کنندگان به مرحله نیمه نهایی است و هنوز پرونده اش بسته نشده، اما پخش تیزرهای فراخوان فصل سوم نشان داد استمرار تولید این مجموعه همچنان در دستور کار شبکه سه و تیم تولید برنامه قرار دارد.

مهر نوشت؛ احسان علیخانی عصر جدید را حدود 2 سال پیش در بهمن ماه سال 97 روی آنتن شبکه سه سیما فرستاد و مرداد ماه سال 98 بود که فصل اول آن با معرفی استعدادهای برتر با آرای مردمی به پایان رسید.

به فاصله چند ماه بعد.

در پایان سال 98 فصل دوم این برنامه کلید خورد؛ فصلی که انتظار می رفت تبدیل به یکی از تولیدات شاخص نوروز 99 شود اما از اسفندماه 98 و با اوج گیری شیوع ویروس کرونا فرآیند تولید و پخش این برنامه نیز مانند بسیاری تولیدات دیگر تلویزیون با دست اندازهای جدی مواجه شد؛ دست اندازهایی که البته تأثیری بر میزان مخاطب و همراهی مردم با این برنامه نداشت و همچنان عصر جدید در صدر فهرست تولیدات پرمخاطب سیما باقی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل سوم عصر جدید رسما کلید خورد

فصل سوم عصر جدید رسما کلید خورد