مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26سياسي

اقدام نظارتی قوه قضاییه درباره شرکت کشت و صنعت دشت مغان استمرار خواهد داشت


سخنگوی قوه قضاییه به تشریح موضوع وضعیت شرکت کشت و صنعت دشت مغان پرداخت و گفت: اقدام نظارتی قوه قضاییه درباره این شرکت استمرار خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در گفت وگو با بخش خبری 21 با موضوع وضعیت شرکت کشت و صنعت دشت مغان، اظهار کرد:یکی از وظایف مهم قوه قضاییه علاوه بر رسیدگی به پرونده های قضایی، نظارت بر حسن اجرای قانون در دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: دو اقدام نظارتی توسط قوه قضاییه در مورد شرکت کشت و صنعت دشت مغان انجام شده و اقدامات نظارتی دستگاه قضایی استمرار خواهد داشت.

سخنگوی دستگاه قضا یادآ ور شد: قوه قضاییه به موضوع امتناع هیأت داوری برای پذیرش درخواست رسیدگی ورود کرد و شعبه مربوطه در دادگستری استان تهران ضمن نقض تصمیم هیأت داوری، آنها را موظف به ورود به موضوع کرد؛ این اقدام برای هیأت داوری الزام آور است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی کل کشور موظف شده است فرآیند اقدامات هیأت داوری را مورد رصد قرار دهد و مراقبت کند تا حتما چارچوب ضوابط و مقررات قانونی و دستور های ریاست قوه قضاییه از جانب این هیأت رعایت شود.

وی ابراز امیدواری کرد با دقت نظر هیأت داوری و تصمیم گیری به دور از حواشی این هیأت شاهد خروجی مناسبی باشیم و گفت: قرار بر این است قوه قضاییه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام نظارتی قوه قضاییه درباره شرکت کشت و صنعت دشت مغان استمرار خواهد داشت

اقدام نظارتی قوه قضاییه درباره شرکت کشت و صنعت دشت مغان استمرار خواهد داشت