مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26اقتصادي

انتظار 10 ساله 500 هکتار از اراضی برای احداث+فیلم


سد میانتگ در پایین دست روستای میانتگ در دهانه رودخانه بزرگ«ملکشاهی« قرار دارد که در صورت احداث می تواند سبب رونق اقتصادی شود اما بیش از 10 سال است که کار مطالعاتی آن انجام شده و همچنان در انتظار احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سد میانتگ بیش از یک دهه است کار مطالعاتی آن انجام شده و یکی از طرح های مهم اقتصاد مقاومتی است که می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی داشته باشد.

  یکی از مطالبات مردم شهرستان ملکشاهی ایجاد سد میانتگ است که بیش از یک دهه است که همچنان احداث نشده ولی هنوز بنا به دلایلی به حال خودش رها شده و مدیریت جدی روی آن صورت نگرفته است.

تحول در بخش کشاورزی و رونق اقتصادی سد میانتگ در پایین دست روستای میانتگ در دهانه رودخانه بزرگ ملکشاهی، است که در صورت نهایی شدن این طرح بیش از 500 هکتار از اراضی بالا دست، زیر کشت آبی قرار می گیرد و همچنین تحول خوبی در بخش کشاورزی و رونق اقتصادی صورت می گیرد.

باید گفت روستای پایین دست این سد زیر کشت آبی قرار می گیرد؛ احداث این سد می تواند اثر بخشی خوبی در بحث اقتصادی شهرستان ملکشاهی به ارمغان بیاورد که همین امر موجب توقف و جلوگیری از مهاجرت روستاییان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 10 ساله 500 هکتار از اراضی برای احداث+فیلم

انتظار 10 ساله 500 هکتار از اراضی برای احداث+فیلم