مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-26اقتصادي

پیشرفت 60 درصدی نخستین سوله چندمنظوره مدیریت بحران روستایی قرچک


فرماندار قرچک از پیشرفت 60 درصدی نخستین سوله چندمنظوره مدیریت بحران روستایی قرچک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی صبح شنبه در حاشیه بازدید از پروژه سوله چندمنظوره مدیریت بحرانی روستای ولی آباد در جمع خبرنگاران از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی این پروژه خبر داد و اظهار داشت: ساختمان و سوله چند منظوره مدیریت بحران روستای ولی آباد در زمینی به متراژ 3500 متر مربع و زیربنای کل 1108 مترمربع ساخته می شود که شامل یک ساختمان دو طبقه با کاربری اداری که هر طبقه حدود 350 متر مربع مساحت دارد و یک سالن (سوله) به متراژ حدود 750 متر مربع است که با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی افزود: ساختمان اداری برای اتاق های آموزشی، سالن اجتماعات، اتاق پزشک، اتاق امداد و نجات، اورژانس، آتش نشانی، داروخانه، انبار تجهیزات امدادی و اضطراری و نیز پارکینگ خودروهای امدادی و … است که هم در زمان بحران و هم در شرایط عادی قابل استفاده و کاربردی است.

فرماندار قرچک عنوان داشت: سوله بحران نیز در زمانی که شرایط عادی است به عنوان زمین والیبال، بسکتبال، فوتسال، سالن کشتی، جودو و ورزش های رزمی قابل استفاده خواهد بود.

گفتنی است که در این بازدید نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی، دهیار و اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی نخستین سوله چندمنظوره مدیریت بحران روستایی قرچک

پیشرفت 60 درصدی نخستین سوله چندمنظوره مدیریت بحران روستایی قرچک