مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-26بين الملل

حماس: تداوم شهرک سازی ها، دروغ سازش کاران با اسراییل را برملا کرد


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اعلام کرد، تصویب پروژه ساخت هزاران واحد مسکونی در شهرک های کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی، دروغ های این رژیم در خصوص توقف طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی را برملا کرد.

- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اعلام کرد، تصویب پروژه ساخت هزاران واحد مسکونی در شهرک های کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی، دروغ های این رژیم در خصوص توقف طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی را برملا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس خاطرنشان کرد، تصویب ساخت هزاران واحد مسکونی در شهرک های کرانه باختری منعکس کننده دروغ هایی است که طرف های امضاکننده توافقنامه های عادی سازی در خصوص توقف طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی در ازای عادی سازی روابط را بیان می کنند.

وی در ادامه افزود، اینگونه تصمیمات از سوی رژیم صهیونیستی درباره گسترش شهرک سازی، میزان جنایت عادی سازان در سازش با دولت اسراییل را نشان می دهد.

سخنگوی جنبش حماس همچنین تصریح کرد: اعلام تصویب پروژه جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی همان چیزی بود که ما از ابتدا نسبت به آن هشدار دادیم و اعلام کردیم که توافق های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: تداوم شهرک سازی ها، دروغ سازش کاران با اسراییل را برملا کرد

حماس: تداوم شهرک سازی ها، دروغ سازش کاران با اسراییل را برملا کرد