مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-26اقتصادي

افزایش 20 درصدی یارانه مراکز توانبخشی کفاف هزینه معلولان را نمی دهد


درحالی که سازمان بهزیستی کشور برای یارانه مراکز توانبخشی، افزایش 20 درصدی را پیشنهاد داده است، مسئولان انجمن مراکز توانبخشی معلولان و سالمندان به دلیل افزایش بالای هزینه های خدمات و لوازم توانبخشی خواستار افزایش 41 درصدی این یارانه هستند.

- درحالی که سازمان بهزیستی کشور برای یارانه مراکز توانبخشی، افزایش 20 درصدی را پیشنهاد داده است، مسئولان انجمن مراکز توانبخشی معلولان و سالمندان به دلیل افزایش بالای هزینه های خدمات و لوازم توانبخشی خواستار افزایش 41 درصدی این یارانه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی چند روز گذشته محمد نفریه، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پیشنهاد سازمان بهزیستی مبنی بر افزایش 20 درصدی یارانه مراکز توانبخشی خبر داد و گفت: در همین ارتباط سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد 15 درصد افزایش یارانه ها داده است اما سازمان معتقد است که یارانه مراکز باید حدود 20 درصد افزایش یابد.

این درحالیست که به نظر، مسئولان مراکز توانبخشی معلولان بر افزایش 41 درصدی یارانه مراکز توانبخشی تاکید دارند و معتقدند که افزایش 20 درصدی کفاف هزینه های معلولان را نمی دهد؛ به طوریکه علی ضرابی- مدیرعامل و رییس هیات مدیره مرکز حمایت از معلولان ضایعات نخاعی ایران با بیان اینکه مراکز توانبخشی یکی از مهم ترین بخش های سازمان بهزیستی است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی یارانه مراکز توانبخشی کفاف هزینه معلولان را نمی دهد

افزایش 20 درصدی یارانه مراکز توانبخشی کفاف هزینه معلولان را نمی دهد