مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:302020-09-26اقتصادي

اشتغال 4 هزار نفر در آذربایجان شرقی با طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: سهم استان از طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از کل اعتبارات کشوری 3٫6 درصد است که تاکنون 475 میلیارد تومان از این محل پرداخت شده و برای بیش از چهار هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: سهم استان از طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از کل اعتبارات کشوری 3٫6 درصد است که تاکنون 475 میلیارد تومان از این محل پرداخت شده و برای بیش از چهار هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

حسین فتحی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا با اشاره به جمعیت نیروی کار فعال در استان، اظهار کرد: چنانچه بخواهیم سال 99 را در بحث جمعیت پیش بینی کنیم، جمعیت استان ما به حدود چهار میلیون و 51 نفر میل می کند؛ به طوری که سهم جمعیتی استان از کل کشور 4٫8 درصد است.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب آذربایجان شرقی در خصوص فعال بودن جمعیت نسبت به میانگین کشوری، اظهار کرد: سهم جمعیت فعال استان برابر با 4٫9 درصد بوده و همچنین نرخ جمعیت بیکار افراد 15 سال به بالا، در کشور برابر با 4٫6 درصد است، از این رو نرخ بیکاری آذربایجان شرقی حدود دو درصد پایین تر از متوسط کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 4 هزار نفر در آذربایجان شرقی با طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری

اشتغال 4 هزار نفر در آذربایجان شرقی با طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری