مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-26حوادث

سرما در راه و زلزله زدگان بی سرپناه/ مناطق زلزله زده میانه و سراب در سراب بازسازی


مردم زلزله زده شهرستان های میانه و سراب در حالی در انتظار آغاز فصل سرما و البته نگران از دشواری های فصلی در کنار مشکلات حاصل از زلزله سال گذشته هستند که به نظر می رسد فاصله بسیاری بین وعده ها و برنامه های اعلامی بازسازی این مناطق و عملی شدن آنها وجود دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بامداد 17 آبان 1398 بود که زمین لرزه ای 5.

9 ریشتری برای 15 ثانیه دو شهرستان میانه و سراب را لرزاند، 15 ثانیه لرزشی که فوت پنج تن و مصدومیت 251 نفر تلفات جانی آن بود و منجر به تخریب کامل سه هزار خانه و ابنیه در این دو شهرستان شد.

از همان ساعات ابتدایی این زمین لرزه آنچه بیش از هر چیز مورد انتظار و مطالبه مردم خسارت دیده و البته تاکید مسوولان قرار گرفت، لزوم بازسازی فوری مناطق زلزله زده با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوای سرد و خشن منطقه در فصل سرما بود، مطالبه ای که به نظر می رسد با گذشت بیش از 10 ماه از این زلزله و پایان تابستان 99 و ورود منطقه آذربایجان به فصل سرما هنوز به سرانجام نرسیده است.

  محقق نشدن وعده های داده شده برای بازسازی مناطق زلزله زده استان با وجود رسیدن فصل سرما موضوعی است که با واکنش نمایندگان مجلس نیز روبرو شده به طوری که رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در این خصوص به خبرنگار فارس می گوید: هنوز تعداد زیادی از خانه ها و محل نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما در راه و زلزله زدگان بی سرپناه/ مناطق زلزله زده میانه و سراب در سراب بازسازی

سرما در راه و زلزله زدگان بی سرپناه/ مناطق زلزله زده میانه و سراب در سراب بازسازی