مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-26سياسي

دولت برنامه حمایتی برای مردم داشته باشد


نماینده مردم پل دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برنامه حمایتی برای مردم داشته باشد و نیازهای اولیه آنان را تأمین و ارتباطات اجتماعی را برای کنترل ویروس کرونا محدود کند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پل دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برنامه حمایتی برای مردم داشته باشد و نیازهای اولیه آنان را تأمین و ارتباطات اجتماعی را برای کنترل ویروس کرونا محدود کند.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کرونا ویروس ناشناخته ای بوده که هیچ مجموعه علمی و پژوهشی راه درمان برای آن پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: تمام دنیا رعایت فاصله اجتماعی را ملاک می دانند و سعی می کنند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شیوع ویروس محدود شود.

نماینده مردم پل دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با شروع مدارس و دانشگاه ها و با توجه به مشکلات معیشتی مردم شیوع بیماری کرونا قطعاً تشدید خواهد شد و ضرورت دارد دولت برنامه حمایت برای مسائل معیشتی داشته باشد تا نیازهای اولیه را تأمین و ارتباطات اجتماعی را محدود کند.

کاظمی تصریح کرد: وضعیت بهداشت و درمان به صورت نسبی خوب است اما در فصل پاییز و با وجود بیماری آنفلوآنزا کرونا نیز تشدید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برنامه حمایتی برای مردم داشته باشد

دولت برنامه حمایتی برای مردم داشته باشد