مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 21:452020-09-25سياسي

قوه قضاییه به موضوع شرکت کشت و صنعت مغان ورود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل ازصداوسیما، غلامحسین اسماعیلی در ارتباط تصویری با استودیوی پخش خبر 21 جمعه شب شبکه یک سیما افزود: - و شعبه مربوطه در دادگستری استان تهران ضمن نقض تصمیم هیأت داوری، آن ها را موظف به ورود به ماهیت این موضوع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل ازصداوسیما، غلامحسین اسماعیلی در ارتباط تصویری با استودیوی پخش خبر 21 جمعه شب شبکه یک سیما افزود: یکی از وظایف مهم قوه قضاییه علاوه بر رسیدگی به پرونده های قضایی، به صراحت تکالیف در قانون اساسی، وظیفه نظارتی بر حسن اجرای قانون در دستگاه های اجرایی است.

اسماعیلی گفت: اولین اقدام قوه قضاییه بعد از ارجاع این پرونده به هیأت داوری و درخواست رسیدگی به هیأت داوری مسترد شد و هیأت داوری از این رسیدگی امتناع کرد.

وی افزود: قوه قضاییه به موضوع شرکت کشت و صنعت مغان ورود کرد و شعبه مربوطه در دادگستری استان تهران ضمن نقض تصمیم هیأت داوری، آن ها را موظف به ورود به ماهیت این موضوع کرده تا در ارتباط با این واگذاری در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی اظهار نظر کنند؛ این یک اقدام نظارتی توأم با اقدام و عمل و الزام آور برای هیأت داوری است که الآن بایستی در این موضوع اظهار نظر ماهیتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه به موضوع شرکت کشت و صنعت مغان ورود کرد

قوه قضاییه به موضوع شرکت کشت و صنعت مغان ورود کرد