مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 18:052020-09-25ورزشي

هفته سوم کورس اسبدوانی آق قلا برگزار شد


هفته سوم رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه کشور بدون حضور تماشاگر با حضور 49 راسب در  آق قلا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته سوم رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه کشور بدون حضور تماشاگر با حضور 49 راسب در آق قلا برگزار شد.

مالکان 57 راس اسب از نژادهای ترکمن دوخون و تروبرد برای هفته سوم این مسابقات ثبت نام کردند که اسب های بام دشت ناز، لیوزامن، بای بای سان، کاپیتان استیو، یادهیهات، شوتایم، سیرانوش و شاهان بندر از سوی عوامل فنی از دور مسابقات کنار گذاشتند.

در دور نخست اسب های ترکمن سه ساله در کلاس پنج به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که یاسر جرجانی با اسب یلکین امید، زودتر از خط پایان گذشت و پیمان قلرعطا با اسب لان جان و عبدالحلیم قبادی با اسب پوریا مختومقلی به ترتیب دوم و سوم شدند.

دپار مسابقات در دور دوم میزبان اسب های دوخون دو ساله در کلاس میدن در مسافت هزار متر بود که عبدالحلیم قبادی با اسب شرین بولت نفر نخست از خط پایان گذشت و نیما اونق با اسب سامیرا و بنیامین ملایی با اسب رادوگا به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های دوخون سه ساله در کلاس سه به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که محمدامین ایری با اسب نایکوییست موفق به کسب مقام اول شد و نیما اونق با اسب رگنار و بنیامین پورقاز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته سوم کورس اسبدوانی آق قلا برگزار شد

هفته سوم کورس اسبدوانی آق قلا برگزار شد