مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-25حوادث

ادامه دستگیری مخلان امنیت عمومی در ایذه


فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: 7 نفر از اراذل و اوباش دارای سابقه که با تیراندازی اقدام به برهم زدن نظم عمومی کرده بودند در سریع ترین زمان شناسایی و دستگیر شدند.

- حجت سفیدپوست عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره تیراندازی، سرقت به عنف و همچنین  ناامنی توسط تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار با هویت معلوم، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل اختفاء با یک عملیات غافلگیرانه متهم موصوف با تعداد 6 نفر از همدستان وی که همگی دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب بودند در سریع ترین زمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه اضافه کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، یک قبضه سلاح شورشی ساچمه زنی وینچستر به کار رفته در تیراندازی ها از نامبردگان کشف و ضبط شد.

سفیدپوست بیان کرد: پلیس شهرستان ایذه با هرگونه ناامنی و هنجارشکنی برخورد قاطع خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به پاکسازی نقاط آلوده و پاتوق های استفاده موادمخدر در شهرستان گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، با طرح ریزی مناسب و تشکیل چندین اکیپ گشت های محسوس و غیرمحسوس انتظامی در نقاط مختلف شهرستان اقدام به پاکسازی نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه دستگیری مخلان امنیت عمومی در ایذه

ادامه دستگیری مخلان امنیت عمومی در ایذه