مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 14:302020-09-25پزشكي

بروجرد نیازمند تجهیزات و امکانات پزشکی و بهداشتی در شان مردم است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نیازمند تجهیزات و امکانات پزشکی و بهداشتی در شان مردم است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نیازمند تجهیزات و امکانات پزشکی و بهداشتی در شان مردم است.

فاطمه مقصودی در نشست بررسی مشکلات بیمارستان چمران بروجرد که امروز چهارم مهرماه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص مشکلات بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان شهید چمران برگزار شد، اظهار کرد: بیمارستان شهید چمران با مشکلات عدیده ای همراه است و نیاز است که با همکاری مرکز استان این مشکلات رفع شود.

وی تصریح کرد: شهرستان با جمعیت بالای خود و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی، نیازمند تجهیزات و امکانات پزشکی و بهداشتی است که در شان مردم و مراجعین باشند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: وجود دانشگاه علوم پزشکی بروجرد نیز می تواند در زمینه رفع مشکلات بهداشتی و درمانی استان و شهرهای اطراف بروجرد تاثیرگذار باشد.

مقصودی اضافه کرد: با وجود ویروس کرونا بسیاری از کاستی های بهداشت و درمان شهرستان مشخص شد و در ماه های گذشته نیز توانسته ایم برخی کاستی های این بیمارستان نظیر ICU و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجرد نیازمند تجهیزات و امکانات پزشکی و بهداشتی در شان مردم است

بروجرد نیازمند تجهیزات و امکانات پزشکی و بهداشتی در شان مردم است