مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-25بين الملل

قمار بر سر خاورمیانه بازی دو سر باخت برای آمریکایی هاست


امام جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه تحرکات آمریکا در خاورمیانه نشانه افول آمریکا و زوال ابرقدرتی اوست، گفت: قمار بر سر خاورمیانه بازی دو سر باخت برای آمریکایی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه کامفیروز با اشاره به تقلّای این روزهای ترامپ و دولت ایالات متفرقه برای آشکارسازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و تلاش او برای تغییر رفتار ایران در فشار حداکثری و سرشاخ شدن با روسیه و چین در آسیا و تلاش هایش در آمریکای جنوبی به اضافه دروغ های پی در پی به اروپایی ها، اظهار داشت: این تحرکات حکایت از قدرت و اقتدار آمریکا ندارد بلکه نشانه افول امپراطوری آمریکا و زوال ابرقدرتی اوست.

وی همچنین قمار آمریکا بر سر خاورمیانه را یک بازی دوسر باخت برای آن ها دانست و افزود: آمریکا در جهت عملی کردن هدف شوم خود که فرمانروایی بر تمام کشورهای کره زمین است، ناگزیر از تسلط بر منطقه طلایی خاورمیانه بود و می دانست که بدون این جغرافیا هرگز به مقصود خود نخواهد رسید.

تقی زاده ادامه داد: تقویت رژیم صهیونیستی و تحقق تسلط او بر منطقه بحر تا نهر کلید این سیطره و تسلط بود و تمام طرح های صلح و سازش منطقه ای برای همین بوده اما اما حقیقت این است که همه این طرح ها فقط به تولد چهره جدیدی از مقاومت در فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمار بر سر خاورمیانه بازی دو سر باخت برای آمریکایی هاست

قمار بر سر خاورمیانه بازی دو سر باخت برای آمریکایی هاست