مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-25سياسي

جنگ تحمیلی برای جلوگیری از صدور انقلاب بود


امام جمعه املش با اشاره به جنگ چندجانبه دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن از تشکیل تمدن اسلامی و حکومت جهانی که منافع استکبار را تهدید و به خطر می اندازد واهمه دارد بنابراین توطئه جنگ تحمیلی برای جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از املش، حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مصلای املش برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اصل دفاع مقدس ما حق بود و باید بتوانیم به خوبی ایثار، مردانگی، ایثار و ایستادگی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را به خوبی در جامعه تبیین و فرهنگ شهادت را در جامعه زنده نگه داریم.

وی با اشاره به توطئه آمریکا در برجام و خروج از آن افزود: اروپا با سیاست منافقانه خود به ظاهر با آمریکا همراهی نکرده اما در برجام به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده و در پشت پرده به دنبال بازدید از تأسیسات هسته ای و نظامی جمهوری اسلامی است.

امام جمعه املش با اشاره به تهدیدهای صورت گرفته از سوی آمریکا برای پایبندی ایران به برجام تصریح کرد: فعال کردن مکانیسم ماشه و برگرداندن همه تحریم ها به ایران نمی تواند ملت ایران را بترساند چراکه مردم ما در حال حاضر دارند تمام تحریم ها را تحمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تحمیلی برای جلوگیری از صدور انقلاب بود

جنگ تحمیلی برای جلوگیری از صدور انقلاب بود