مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-25سياسي

لزوم اجرای طرح آمایش سرزمین/تعدد قوانین مانع تولید است


یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای آمایش سرزمین در کشور گفت: این اقدام از تولید بیش از اندازه یک محصول کشاورزی و عدم فروش آن جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در همایش روز جهانی پنبه اظهار داشت: به منظور صیانت از خرید تضمینی گندم و سایر محصولات استراتژیک کشاورزی طرحی مصوب شد که اکنون برای تصویب به شورای نگهبان رفته است و منتظر نظر شورا در این زمینه هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیازمند آمایش سرزمین هستیم، افزود: هند بزرگترین تولیدکننده پنبه در جهان است و آمریکا با اختلاف زیاد در رده دوم قرار دارد و دلیل موفقیت این کشورها این است که به سمت آمایش سرزمین رفته اند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اجرای آمایش سرزمین در کشور امری ضروری است، گفت: در هر منطقه باید یک محصول تعیین شده کشت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام محصولات کشاورزی باید خرید تضمینی شوند، گفت: در صورتی که اطمینان لازم به کشاورزان داده شود تولیدات آنان نیز به وضعیت مناسب خواهد رسید.

نیک بین با بیان اینکه در کشور با تعدد قوانین و دستورالعمل های مختلف مواجه هستیم اضافه کرد: این مساله حتی مانعی برای تولید به حساب می آید و کمک چندانی به آن نمی کند بنابراین نباید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای طرح آمایش سرزمین/تعدد قوانین مانع تولید است

لزوم اجرای طرح آمایش سرزمین/تعدد قوانین مانع تولید است