مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-25اجتماعي

نتایج تحقیقات دانشگاهی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان ابلاغ می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: نتایج تحقیقات دانشگاه های اصفهان درباره آلودگی هوا جهت کاهش این معضل در نیمه دوم سال جاری به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ و بکار گرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش صبح امروز در جلسه مدیریت بحران اظهار داشت: 2 تحقیق جامع توسط دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان درباره سیاهه انتشار گازهای اصفهان و بازنگری در برنامه جامع کنترل کیفی هوای اصفهان انجام شد که اداره کل حفاظت محیط زیست موظف به ابلاغ نتایج این تحقیقات به دستگاه های اجرایی مرتبط برای استفاده از آن جهت کاهش آلودگی هواست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه نتیجه این تحقیقات از اهمیت بسیاری برخوردارست، اظهارداشت: 2 مطالعه دیگر توسط دستگاه های اجرایی درباره آلودگی هوای اصفهان انجام شده که لازم است نتایج کاربردی آنها برای رفع این معضل در شهرستان های مختلف استان استفاده شود.

وی تاکید کرد: اداره کل محیط زیست استان با توجه به نتایج این تحقیقات و همچنین شرایطی که برای آلودگی هوا در نیمه دوم سال جاری پیش بینی شده است باید برنامه عملیاتی هر دستگاه اجرایی را مشخص و به آنها ابلاغ کند و بر چگونگی اجرای آنها در هر هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج تحقیقات دانشگاهی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان ابلاغ می شود

نتایج تحقیقات دانشگاهی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان ابلاغ می شود