مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-25سياسي

موکب اربعین در بین الحرمین شیراز مستقر می شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به محدودیت هایی که به دلیل شیوع کروناویروس در انجام برنامه های اربعین ایجاد شده است، - راه اندازی موکب در بین الحرمین شیراز و عبور عَلم عزاداری امام حسین(ع) از این مسیر و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را یادآور شد.

آیت الله لطف الله دژکام در جلسه هماهنگی برنامه های اربعین حسینی و دهه آخر صفر در شیراز که با حضور سردار غیب پرور برگزار شد، گفت: هر سال در این ایام برای هماهنگی ارائه خدمات موکب حضرت احمدبن موسی(ع) و سایر موکب های فارس زیر پرچم متبرک این امامزاده جلیل القدر دور هم جمع شده و برنامه ریزی می کردیم اما متاسفانه امسال به سبب شیوع بیماری کرونا، امکان خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) در کربلا فراهم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام، ادامه داد: امسال اما به شکل دیگری می توان این وظیفه را انجام داد؛ روشی که هم شیوه نامه های بهداشتی را طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) رعایت کرد و هم عرض ادب و عزاداری به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را داشت.

وی، وجود بین الحرمین در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام را، یک ویژگی برای شیراز و فارس دانست و گفت: بین الحرمین که از قدیم سرزبان ها بوده، به واسطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب اربعین در بین الحرمین شیراز مستقر می شود

موکب اربعین در بین الحرمین شیراز مستقر می شود