مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-25سياسي

پشت پرده فشارکشورهای اروپایی به ایران


امام جمعه آستانه اشرفیه با انتقاد از عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور در برخورد با کشورهای اروپایی گفت: اروپایی با سیاست منافقانه خود به ظاهر با آمریکا همراهی نکرده ولی در پشت پرده و با اعمال فشار از طریق شورای حکام به دنبال بازدید از تأسیسات هسته ای و نظامی جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آیین نماز عبادی سیاسی این هفته این شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ایشان در اولین روز هفته دفاع مقدس به نقش امام راحل در دوران دفاع مقدس، فداکاری مردم و جوانان در آن دوران و جلوگیری از تحریف های نادرست از دوران دفاع مقدس تأکید کردند.

وی دوران دفاع مقدس را الگوی مقاومت مناسب در کشورهای منطقه برشمرد و گفت: مردم و جوانان این مرزوبوم در دوران دفاع مقدس با تلاشی مثال زدنی، مجاهدت های فراوان و با دستانی خالی مقابل رژیم بعث عراق قرارگرفته و اجازه جدایی یک متر از خاک ایران به ندادند.

امام جمعه آستانه اشرفیه با اذعان به فشار کشورهای اروپایی در پشت پرده و در مجامع بین المللی برای اعمال فشار به جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اروپایی با سیاست منافقانه خود به ظاهر با آمریکا همراهی نکرده ولی در برجام به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده فشارکشورهای اروپایی به ایران

پشت پرده فشارکشورهای اروپایی به ایران