مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:202020-09-25سياسي

خدمت رسانی طلاب جهادی به کادردرمان قم در موج سوم کرونا


قم چند روزی است که درگیر موج سوم کرونا شده است و به تبع آن بیمارستان های استان و کادر زحمتکش درمان را درگیر خود کرده است و طلاب و نیروهای جهادی همچون موج اول و دوم کرونا باز پای کار آمده اند و به کمک کادر درمان شتافته اند.

- ایسنا/قم قم چند روزی است که درگیر موج سوم کرونا شده است و به تبع آن بیمارستان های استان و کادر زحمتکش درمان را درگیر خود کرده است و طلاب و نیروهای جهادی همچون موج اول و دوم کرونا باز پای کار آمده اند و به کمک کادر درمان شتافته اند.

حجت الاسلام حسنعلی خویینی مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد و مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران در گفتگو با ایسنا با اشاره به حضور طلاب جهادی در بیمارستان ها در موج سوم کرونا، اظهار کرد: کمیته حوزوی اعزام به بیمارستان هم اکنون در حال فعالیت در بیمارستان های شهر مقدس قم می باشد و طلاب جهادگر همچون موج اول و دوم که به کمک کادر درمان آمدند در موج سوم این بیماری منحوس نیز با همت بیشتری آماده یاری رسانی به بیماران می باشند.

وی ادامه داد: با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده در بیمارستان فرقانی طلاب جهادگر در سه شیفت به خدمت می پردازند.

مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران، اظهار کرد: همچنین درحال برنامه ریزی و هماهنگی حضور طلاب جهادی در بیمارستان کامکار و شهید بهشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی طلاب جهادی به کادردرمان قم در موج سوم کرونا

خدمت رسانی طلاب جهادی به کادردرمان قم در موج سوم کرونا