مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-25اقتصادي

اجرای وعده به بازنشسته ها/افزایش حقوق تا 90 درصد شاغلان هم تراز


بعد از مدت ها رایزنی و وعده هایی که در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشسته ها از مهر ماه امسال داده شده بود سرانجام با پیشنهاد مطرح شده از سوی هیات دولت موافقت شده و به زودی در رابطه با متناسب سازی حقوق بازنشسته ها تا 90 درصد حقوق شاغلان هم تراز اقدام خواهد شد.

- بعد از مدت ها رایزنی و وعده هایی که در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشسته ها از مهر ماه امسال داده شده بود سرانجام با پیشنهاد مطرح شده از سوی هیات دولت موافقت شده و به زودی در رابطه با متناسب سازی حقوق بازنشسته ها تا 90 درصد حقوق شاغلان هم تراز اقدام خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق ماده (30) قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف به ایجاد شرایط مناسب و عدالت در پرداخت ها به بازنشستگان است؛ به طوری که با برسی جهت برقراری عدالت در نظام پرداخت ها، رفع تبعیض و متناسب سازی دریافت ها و برخورداری از امکانات شاغلان، بازنشسته ها و مستمری بگیران کشوری و لشگری سنوات مختلف را انجام دهند.

بر این اساس طی بودجه های سنواتی در رابطه با ترمیم حقوق بازنشسته ها تامین منابع صورت گرفت که برای سال جاری حدود 10 هزار میلیارد تومان پیش بینی شد.

اما جلسات بسیاری بین نمایندگان بازنشستگان و سازمان برنامه و بودجه برگزار شد تا اینکه از چندی پیش نوبخت- رییس سازمان برنامه و بودجه- اعلام کرد که قرار است همسان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای وعده به بازنشسته ها/افزایش حقوق تا 90 درصد شاغلان هم تراز

اجرای وعده به بازنشسته ها/افزایش حقوق تا 90 درصد شاغلان هم تراز