مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-25دانش

جزییات شرایط تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد


جزییات تدریس در مراکز آموزشی غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 99 برای متقاضیان تدریس در این دانشگاه اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور تامین مدرسان آموزشی مراکز آموزشی علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه در سراسر کشور از بین افراد متخصص، مجرب، بومی و ساکن واجد شرایط هر استان در رشته های مورد نیاز ثبت نام می کند.

برخی از جزییات ثبت نام به شرح زیر است: متقاضیان برای کسب اطلاع از عناوین رشته های تحصیلی مورد نیاز و سایر شرایط شرکت در این فراخوان می توانند تا تاریخ 30مهر 99 به سامانه جامع جذب و مدرسان به آدرس https://jam.

uast.

ac.

ir مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد متن فراخوان نسبت به انجام مراحل ثبت نام، اقدام کنند.

ملاک ثبت نام متقاضیان در فراخوان، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت نام و اخذ کد رهگیری از سامانه جامع جذب و مدرسان است.

بدیهی است ثبت نام در سامانه هیچ گونه حقی را برای بکارگیری به صورت حق التدریس برای متقاضیان ایجاد نمی کند بلکه پس از طی شدن فرآیند جذب و تأیید نهایی صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان توسط هیأت اجرایی جذب دانشگاه، کد مدرسی به عنوان مجوز تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شرایط تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

جزییات شرایط تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد