مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 04:002020-09-25سياسي

مفسدان اقتصادی راه فرار ندارند/هیئت داوری مسئول تعیین تکلیف کشت و صنعت مغان


ذائقه نظام اسلامی فساد را برنمی تابد و به همین خاطر مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور از دست قانون راه فرار ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر تسهیل شرایط تولید و رفع موانع کارآفرینی و اشتغال برای دست یابی به اهداف جهش تولید دستگاه قضایی به جد پیگیر بخش اعظمی از مشکلات حوزه تولید بوده چرا که در این راستا معتقد هستیم که صدای کارفرما، کارآفرین و کارگران باید شنیده شود.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی در سال گذشته با ورود به حوزه حل مشکلات تولید و اشتغال یک هزار و 200 کارگاه و کارخانه را از وضعیت رکود خارج کنند.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: امروز وظیفه تمام مسئولان رونق بخشی و جهت دهی به تولید است که این هدف هرگز با سخن گفتن عملی نمی شود و باید تمام گفته های مسئولان به عمل تبدیل شود.

روا نیست 90 درصد ظرفیت کارخانه ای 9 سال راکد بماند رییس قوه قضاییه به بازدید خود از کارخانه سبلان پارچه اشاره کرد و گفت: برای ما عجیب بود که بیش از 90 درصد از ظرفیت این کارخانه عظیم به مدت سال ها راکد و بلااستفاده بوده است.

آیت الله رییسی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال نیاز اساسی استان اردبیل است، اظهار کرد: وقتی زمینه به خوبی فراهم و آماده است و کارخانه ای همچون کارخانه سبلان پارچه ظرفیت اشتغال و بکارگیری هزاران نفر از بیکاران این استان را دارد روا نیست که 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفسدان اقتصادی راه فرار ندارند/هیئت داوری مسئول تعیین تکلیف کشت و صنعت مغان

مفسدان اقتصادی راه فرار ندارند/هیئت داوری مسئول تعیین تکلیف کشت و صنعت مغان