مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 01:152020-09-24سياسي

ساخت 5000 متر مربع در انبارالوم گلستان توسط موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج


مراسم افتتاح 70 واحد مسکونی به میزان 5 هزار مترمربع ساخته شده توسط موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در شهر انبار الوم آق قلا در استان گلستان برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در این مراسم که با حضور جمع زیادی از مردم محلی برگزار شد مجتبی حبیب زاده مدیر عامل موسسه و سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و مسئولین محلی حضور داشتند.

مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در این مراسم با بیان اینکه موسسه مسکن و عمران اجتماعی پیمانکار نیست گفت: ما نیامده ایم تا کار پیمانکاری برای منافع انجام دهیم و خارج شویم.

مجتبی حبیب زاده اظهار کرد: برای تسریع این پروژه 70 واحد مسکونی، مبلغ 7 میلیارد تومان هزینه شده است که در مجموع 5 هزار مترمربع در مدت 10 ماه در شرایط خاص ساخته شده است که در نوع خودش شاید غیرقابل باور باشد.

وی تصریح کرد: اینکه ما در مدت 10 ماه با ویژگی سریع، ارزان و بادوام این واحدها را ساخته ایم دلیلش همدلی مردم با موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج بوده که بزرگترین سرمایه برای ما محسوب می شود.

مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج گفت: این خاطرات خوب را ما به یادگار خواهیم داشت، در مقطعی که 18 استان درگیر سیل شدند همه مردم دغدغه این را داشتند که چطور می شود این موضوع را سر و سامان داد، با تمام گرفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 5000 متر مربع در انبارالوم گلستان توسط موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج

ساخت 5000 متر مربع در انبارالوم گلستان توسط موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج