مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 21:252020-09-24اجتماعي

پاسخ محققان درباره هشدار بمب قطبی /استان های کم بارش و پربارش امسال


علی رغم آنکه در فضای مجازی نسبت به وقوع بارش های زیاد در فصول پاییز و زمستان بر اثر پدیده ای به نام بمب قطبی خبر داده شده است، اما رییس پژوهشکده اقلیم شناسی با تاکید بر اینکه در آخرین نقشه های هواشناسی چنین موردی مشاهده نشده است، - پاسخ محققان درباره هشدار "بمب قطبی"/استان های کم بارش و پربارش امسال علی رغم آنکه در فضای مجازی نسبت به وقوع بارش های زیاد در فصول پاییز و زمستان بر اثر پدیده ای به نام "بمب قطبی" خبر داده شده است، اما رییس پژوهشکده اقلیم شناسی با تاکید بر اینکه در آخرین نقشه های هواشناسی چنین موردی مشاهده نشده است، در مجموع از کاهش دما نسبت به نرمال خبر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیشگویی های غیر واقعی فضای مجازی خبر از بارش نیم متری برف در روزهای اول پاییز داده شده و نسبت به بمب قطبی هشدار می دهند، ضمن آنکه اعلام می شود طبق پیش بینی ها بارش قابل توجهی در پاییز سال جاری خواهیم داشت.

این در حالی است که محققان حوزه هواشناسی تاکید دارند در پاییز سال جاری هر چند که کشور کاهش دما نسبت به نرمال را تجربه می کند، ولی در نقشه های به روز رسانی شده بارش چنین افزایش بارشی مشاهده نمی شود.

به گفته رییس پژوهشکده اقلیم شناسی، میانگین دمای هوای مهرماه در مرکز و شرق کشور از نیم درجه سانتی گراد کمتر از نرمال تا نرمال و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ محققان درباره هشدار بمب قطبی /استان های کم بارش و پربارش امسال

پاسخ محققان درباره هشدار بمب قطبی /استان های کم بارش و پربارش امسال