مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 20:552020-09-24حوادث

81 خانوار سیل زده تالش از خدمات امدادی هلال احمر برخوردار شدند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طی چهار روز گذشته به 81 خانوار آسیب دیده از سیل امدادرسانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش غلامی پنجشنبه در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان تالش، گفت: امدادگران هلال احمر تا عادی شدن شرایط در تالش حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: پنج تیم چهار نفره با خودروهای عملیاتی از شهرستان های آستارا و تالش و رضوانشهر به این مناطق اعزام شدند.

غلامی با اشاره به اقدامات عوامل امدادی هلال احمر اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر از همان ساعت ابتدایی وقوع سیل با حضور در مناطق سیل زده این شهرستان تلاش کردند تا از آلام و دردهای مردم کم کنند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان در ادامه به برخی اقدامات انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر در شهرستان تالش اشاره کرد و گفت: طی چهار روز گذشته امدادگران هلال احمر گیلان به 81 خانوار آسیب دیده سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه اقلام و امکانات مورد نیاز خانوارهای آسیب دیده نیز از سوی امدادگران توزیع شده است، ادامه داد: در این مدت 115 تخته پتو، 93 بسته غذای 72 ساعته، 150 قوطی تن ماهی و کنسرو، 399 کیلوگرم نایلون، 168 تخته موکت، 67 عدد چراغ والور، 74 عدد کلمن، 142 کیلوگرم حبوبات، قند و شکر 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 خانوار سیل زده تالش از خدمات امدادی هلال احمر برخوردار شدند

81 خانوار سیل زده تالش از خدمات امدادی هلال احمر برخوردار شدند