مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 18:452020-09-24سياسي

لزوم ایجاد معاونت های اقتصادی و گردشگری در وزارت امور خارجه


رییس فراکسیون گردشگری مجلس بر لزوم ایجاد معاونت های اقتصادی و گردشگری در وزارت امور خارجه با توجه به محدودیت های سفر به ویژه در مورد کشورهای اروپایی تاکید کرد.

- ایسنا/یزد رییس فراکسیون گردشگری مجلس بر لزوم ایجاد معاونت های اقتصادی و گردشگری در وزارت امور خارجه با توجه به محدودیت های سفر به ویژه در مورد کشورهای اروپایی تاکید کرد.

محمدرضا دشتی امروز پنجشنبه در بازدید و افتتاح یک خانه بومگردی در اردکان با بیان این که گردشگری قنات یکی از انواع پر مخاطب و پر جاذبه گردشگری برای گردشگران خارجی است، اظهار کرد: اردکان توانست موضوع گردشگری قنات را با احیای قنات این شهرستان رونق دهد.

وی از پیگیری اختصاص معاونت های اقتصادی و گردشگری برای وزارت امور خارجه کشورمان با توجه به محدودیت های سفر به ویژه در مورد کشورهای اروپایی خبر داد و افزود: دو بند از مجموع 9 بند قرارداد بین ایران و چین در مورد گردشگری است و این مسئله به خوبی گویای اهمیت این صنعت برای کشورمان است و در همین راستا نیز باید عنایت به این صنعت افزایش یابد.

وی با بیان این که نباید به واسطه کرونا هر بخشی را به حال خود رها کنیم، گفت: گردشگری و سفر با رعایت پروتکل های بهداشتی منجر به شیوع کرونا نمی شوند لذا نباید صنعت گردشگری را که بسیاری از مشاغل و معیشت مردم به آن وابسته است ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد معاونت های اقتصادی و گردشگری در وزارت امور خارجه

لزوم ایجاد معاونت های اقتصادی و گردشگری در وزارت امور خارجه