مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 18:052020-09-24اقتصادي

روال واگذاری کشت و صنعت مغان درست نبوده است


ایراداتی به روند واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان وارد است و طبق بررسی های انجام شده روال واگذاری کشت و صنعت مغان درست نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا صالح عصر پنجشنبه در جلسه احیای حقوق عامه در حوزه خصوصی سازی شرکت کشت و صنعت مغان اظهار کرد: تا امروز جلسات مکرر برای کشت و صنعت مغان و هفت تپه برگزار شده است و در قسمت بازرسی قضایی نهایتاً در اسفند سال گذشته این بحث مطرح شد که روال واگذاری درست نبوده است.

وی درباره ایرادات وارده به روند واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان گفت: وزارت اطلاعات دو هفته قبل اصلاح قیمت شرکت کشت و صنعت مغان را به رییس جمهور پیشنهاد داد و پیشنهادی که به ما داده بودند این بود که قیمت گذاری بر اساس سال 96 انجام شود و اگر خریدار پذیرفت روند دنبال شود چرا که بنگاه های استراتژیک باید به افرادی با اهلیت متناسب با بنگاه واگذار شود.

معاون دیوان محاسبات نیز در این جلسه با بیان اینکه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان بعد از 5 بار مزایده در نوبت پنجم عملیاتی شد ولی به دلایلی نفر اول ابطال شد گفت: قانونا با بروز این اتفاق کل مزایده معلق بوده است.

سعید بیت عفری با بیان اینکه در زمان واگذاری دوم ابهاماتی وجود داشته که باید مشخص می شد و سازمان خصوصی سازی پاسخگو باشد تصریح کرد: بنگاه های استراتژیک باید به افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روال واگذاری کشت و صنعت مغان درست نبوده است

روال واگذاری کشت و صنعت مغان درست نبوده است