مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:402020-09-24بين الملل

آمریکا نشست شورای امنیت را به صحنه اتهام زنی مبدل کرد


نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از نشست امروز شورای امنیت برای متهم کردن سازمان جهانی بهداشت و چین سوء استفاده کرد.

- نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از نشست امروز شورای امنیت برای متهم کردن سازمان جهانی بهداشت و چین سوء استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفراخواندند.

اما کلی کرافت نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد در این نشست گفت: رفتار اعضای شورای امنیت باعث شرمندگی می شود که تصمیم گرفتند توجه خود را به صدور بیانیه های سیاسی متمرکز کنند، نه به مسأله اصلی.

وی در ادامه ادعا کرد: سازمان جهانی بهداشت طی سالیان طولانی مرکز علمی عاری از سیاست بود؛ اما امروز این اعتبار به کلی خدشه دار شده است؛ آن هم به این دلیل که این سازمان به چین کمک کرد تا مانع از همکاری ها شود و به جهانیان دروغ بگوید.

نبنزیا در ادامه اضافه کرد: جای تأسف است که نماینده آمریکا از این نشست برای متهم کردن یکی از اعضای شورای امنیت و شورا به طورکلی استفاده کرد.

راستش را بگویم، ما نفهمیدیم موضوع از چه قرار است و این اتهامات از کجا ناشی شده است.

نماینده دائمی چین نیز در این نشست گفت: اکثر اعضای شورای امنیت برای همکاری بین المللی و همبستگی در زمان همه گیری تلاش می کنند؛ اما بیانیه نماینده آمریکا با روح و نص صریح این تلاش ها در تضاد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نشست شورای امنیت را به صحنه اتهام زنی مبدل کرد

آمریکا نشست شورای امنیت را به صحنه اتهام زنی مبدل کرد