مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-24سياسي

دفاع مقدس تجلی فرهنگ عاشورا در عصر حاضر است


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: هر آنچه از واقعه عاشورا در تاریخ خوانده و شنیده بودیم در دفاع مقدس مشاهده کردیم و این گنجینه بی پایان در حقیقت تجلی فرهنگ عاشورا در عصر حاضر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزا ی فارس از قشم، سردار پاسدار عباس غلامشاهی شامگاه امروز در یادواره شهدای گمنام شهرک امام حسن مجتبی(ع) قشم اظهار داشت: دفاع مقدس استمرار حماسه کربلا بود.

وی افزود: هر آنچه از واقعه عاشورا در تاریخ خوانده و شنیده بودیم در دفاع مقدس مشاهده کردیم و این گنجینه بی پایان در حقیقت مظهر کربلا در عصر حاضر است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: مظلومیت هایی در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که شباهت کامل با عاشورا داشت و تجلی ظهر عاشورا بود آن جایی که غواص ها در تاریکی شب به دل اروند زدند و همچنان پس از 40 سال پیکر مطهر آنان کشف نشده است.

غلامشاهی ادامه داد: فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس موج می زد و شهدا روح و جسمی دیگر یافتند که تماما معنویت و فرهنگ عاشورا بر آنان حاکم بود.

وی اضافه کرد: فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس با رشادت های وصف ناپذیر خود در زیر باران آتش دشمن ایستادگی کردند و خم به ابرو نیاوردند.

فرمانده منطقه یکم ندسا گفت: شهید حاج است که دنیا با تمام ظرفیت خود توان اقدام علیه ایران اسلامی را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس تجلی فرهنگ عاشورا در عصر حاضر است

دفاع مقدس تجلی فرهنگ عاشورا در عصر حاضر است