مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:252020-09-24سياسي

تداوم کمک های مومنانه/ تجلیل از سربازان جبهه سلامت در فارس


هفته دفاع مقدس فرصتی دیگر برای برخی از مسوولان و گروه های مردمی و جهادی شد تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با حضور در مراکز بیمارستان ها بار دیگر از سربازان جبهه سلامت به خاطر تلاش های آنان در مقابله با کرونا تجلیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکی از تشکل های مردمی، موسسه شهید سید حمیدرضا رضازاده و هیات فرهنگی و مذهبی حضرت ابوالفضل(ع) شیراز است که رییس و اعضای هیات مدیره آن با حضور در بیمارستان های شیراز از پزشکان وپرستاران به عنوان سربازان جبهه سلامت تجلیل کردند.

مجاهدت امروز کادر بهداشت و درمان کمتر از رزمندگان دفاع مقدس نیست رضازاده، رییس موسسه شهید رضازاده در جریان حضور اعضای این موسسه در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)  شیراز گفت: هر ساله در هفته دفاع مقدس مراسم تکریم از شهدای مدافع حرم وانسانیت داشتیم اما امسال تصمیم گرفتیم از مدافعان سلامت تجلیل کنیم.

وی افزود: اگر ما سلامت زندگی می کنیم مدیون تلاش و مجاهدت های کادر بهداشت و درمان است، کار سخت تلاش درمحیط بیمارستان ،چیزی کمتر از مدافعان و مجاهدانی که در طول دفاع مقدس در جبهه های جنگ  مبارزه و تلاش می کردند، نیست.

در همه جبهه شاهد تلاش و مقاومت هستیم رییس شورای هیئات مذهبی شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: کشور ما کشوری است که مدل مبارزه و افراد عوض می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کمک های مومنانه/ تجلیل از سربازان جبهه سلامت در فارس

تداوم کمک های مومنانه/ تجلیل از سربازان جبهه سلامت در فارس