مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-24سياسي

واگذاری کشت و صنعت مغان به نفع مردم نیست/ انتظار تصمیم قاطعانه


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: واگذاری شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان با شرایط فعلی به نفع مردم مغان نیست و باید در واگذاری این قطب کشاورزی تجدیدنظر شود.

- اردبیل ـ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: واگذاری شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان با شرایط فعلی به نفع مردم مغان نیست و باید در واگذاری این قطب کشاورزی تجدیدنظر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل بابازاده عصر پنجشنبه در جلسه احیای حقوق عامه در حوزه خصوصی سازی کشت و صنعت مغان که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت در واگذاری کشت و صنعت به مردم مغان هیچ توجهی نکرده است، من با تمام وجود از خاک و مردم دلیر مغان دفاع می کنم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه این واگذاری به هیچ وجه به نفع مردم و اهالی منطقه پارس آباد مغان نیست تصریح کرد: باید در بررسی نوع این واگذاری بزرگترین تولیدی کشاورزی و دامپروری خاورمیانه در مغان تجدید نظر شود چرا که مردم مظلوم و عشایر پارس آباد مغان با تلاش شبانه روزی در خاک کشت و صنعت مغان این خاک را حفظ کرده اند.

بابازاده افزود: امیدواریم دستگاه قوه قضایی با صراحت با این نوع قراردادها برخورد کرده و مردم مغان نیز بی صبرانه در انتظار یک تصمیم قاطع و امید بخش از سوی دستگاه قضایی کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری کشت و صنعت مغان به نفع مردم نیست/ انتظار تصمیم قاطعانه

واگذاری کشت و صنعت مغان به نفع مردم نیست/ انتظار تصمیم قاطعانه