مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-24سياسي

تبلیغ دین در گام دوم انقلاب نیازمند خلاقیت و نوآوری است


معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ دین در گام دوم انقلاب نیازمند تحول، تغییر، نوآوری و خلاقیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر پنج شنبه در نشست با مدیران تبلیغات شهرستان های استان زنجان، با بیان اینکه احیای تبلیغ با نوآوری در این وادی محقق می شود و به دنبال آن احیای جامعه اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: همه ادارات تبلیغات اسلامی با حضور مستمر هیئت های اندیشه ورز ارتقا خواهند یافت.

حریزاوی با اشاره به ضرورت توسعه رویدادهای فرهنگی خواستار استفاده هدفمند از ابزار هنر در تبیین معارف انقلاب اسلامی شد و افزد: احیای تبلیغ در جامعه نیازمند تحول، تغییر، نوآوری و خلاقیت است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به ویژگی های خاص فضای رسانه، آموزش هرمنوتیک رسانه و تعالی مبلغان و مدیران تبلیغی را از وظایف خطیر دستگاه فرهنگی تبلیغی کشور دانست.

حریزاوی با اشاره به ضرورت توجه به اقتصاد تبلیغ، گفت: برخی از برنامه های تبلیغی با تفاهم و گفتگو پایه ریزی می شود و وابستگی حداقلی به پول دارد و بنابراین باید سیاست تبلیغ بدون پول فرهنگ سازی شود.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به پیچیدگی موضوع برگزاری مراسمات امسال احیای سنت روضه خانگی، روضه سیار در کوچه ها و سنت چهارپایه خوانی بود که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ دین در گام دوم انقلاب نیازمند خلاقیت و نوآوری است

تبلیغ دین در گام دوم انقلاب نیازمند خلاقیت و نوآوری است