مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-24سياسي

مدیران حوزه اجتماعی در عمل دلسوز باشند نه در شعار


مدیران فعال در حوزه اجتماعی به جای دلسوزی شعاری، دلسوزی عملی داشته باشند و بین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت ارتباط معقول و منطقی برقرار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده با اشاره به اهمیت حوزه اجتماعی اظهار کرد: در این حوزه باید افراد متخصص به کار گرفته شود تا  کارهای مربوطه به نحو مطلوبی پیش برود.

وی اضافه کرد: از طرفی به این مهم باید توجه داشت که در پروژه های عمرانی و اقتصادی با برنامه ریزی و کنترل، کارها انجام می شود اما در حوزه اجتماعی اقدامات مهم بوده چرا که باید کیفیت را به شاخص تبدیل و قابل سنجش کرد تا تبعات بعدی نداشته باشد.

استاندار زنجان ادامه داد: بنابراین هیچ جایی فنی تر، از حوزه اجتماعی وجود ندارد و لذا برای پیشبرد امور افراد خاص و علاقه مند به خود را نیاز دارد.

مقام عالی استان افزود: بنابراین وظیفه ای که در حوزه اجتماعی به هر مدیر و فردی سپرده می شود باید به نحو مطلوب انجام شود.

حقیقی با اشاره به اینکه کنترل و پیشگیری آسیب های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت و کلان است، ادامه داد: این موضوع نیازمند آینده نگری و توانمندی لازم است و در صورت تحقق این امر، مسائل اجتماعی رفع می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران حوزه اجتماعی در عمل دلسوز باشند نه در شعار

مدیران حوزه اجتماعی در عمل دلسوز باشند نه در شعار