مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-24سياسي

سرلشکر رشید: مجاهدت های سردار خدادی الهام بخش نسل های امروز و فردای سپاه است


فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با تبریک و تسلیت شهادت سردار خدادی معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه، تاکید کرد: جهاد مخلصانه وی الهام بخش نسل های امروز و فردای سپاه پاسداران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با تبریک و تسلیت شهادت سردار خدادی معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه، تاکید کرد: جهاد مخلصانه وی الهام بخش نسل های امروز و فردای سپاه پاسداران است.

در پیام سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید آمده است: در روزهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی، از جانبازان پر افتخار دوران شکوه و ایثار، دعوت حق را لبیک و به خیل یاران شهیدش پیوست.

سردار خدادی در طول چهار دهه جهاد مخلصانه، منشأ خدمات فراوانی بود که آثار این مجاهدات، الهام بخش نسل های امروز و فردای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به خانواده محترم خدادی و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از خداوند متعال برای آن شهید عزیز، همنشینی با سیدالشهدا و برای خانواده ایشان و همرزمان و همکارانش عزت و سربلندی مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر رشید: مجاهدت های سردار خدادی الهام بخش نسل های امروز و فردای سپاه است

سرلشکر رشید: مجاهدت های سردار خدادی الهام بخش نسل های امروز و فردای سپاه است