مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-24سياسي

روحیه مقاومت دفاع مقدس هنوز کماکان در کشور وجود دارد


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: روحیه مقاومت را در دوران سکانداری مقام معظم رهبری در کشور نیز هنوز شاهد هستیم و اکنون تنها چند کشور در برابر ما ایستادند که تضعیف شدند و کرک و پر آمریکا و اسراییل ریخته و اگر تن به مذاکره می دادیم همه چیز را می باختیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، سردار مرتضی کشکولی روز پنجشنبه در یادواره 7 شهید مداح  رزمنده دفاع مقدس شهرستان پلدختر اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی که جنگی نابرابر بود که یک طرف آن امام راحل و ملت ایران و طرف دیگر آن کشورهای زیادی با تمام تجهیزات بودند، عنصر معنویت آن را به تقدس رساند.

وی  به 40 سالگی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هرکس چهل روز خود را برای خدا خالص کند حکیم می شود که این کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است که از هر کسی بر نمی آید و امروز در 40 سالگی دفاع مقدس منتظر یک گشایش هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: بنا بر آیات قرآن جنگ مطلق کراهت دارد و خوشایند بشر نیست، اما چه بسا در کاری همراه با اکراه ،خیر شما در آن باشد و اکنون دوران دفاع مقدس که دفاع ملت ایران از تهاجم دشمن، استقلال آزادی، دین معنویت و تمام ارزش ها بود برکات بی شماری برای ما دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه مقاومت دفاع مقدس هنوز کماکان در کشور وجود دارد

روحیه مقاومت دفاع مقدس هنوز کماکان در کشور وجود دارد